Wie worden er kampioen?

28 november 2016

Aankomende week worden alweer de laatste wedstrijden van het najaarsseizoen gespeeld. Een aantal teams van TTV Rally kunnen dit seizoen kampioen worden.

• 1e jeugdteam kon afgelopen weekend al kampioen worden, maar verloor helaas met 7-3 van Stiphout. Komende zaterdag speelt Rally 1 thuis tegen Arnemuiden, het team heeft aan 3 punten genoeg om kampioen te worden!
  • 2e jeugdteam van TTV Rally speelt voor het eerst competitie en kunnen dit seizoen ook kampioen worden. Op dit moment staat het team op een 1e plek. Verschil met de nummer 2 (JCV) zijn 2 punten. Ook Rally 2 speelt aankomende zaterdag een thuiswedstrijd. Het team speelt dan tegen de concurrent JCV voor kampioenschap.
  • Ook voor het 4e jeugdteam liggen er nog kansen, het team staat nu op een 2e plek. Rally 4 heeft 2 punten minder als de nummer 1. Het team moet zaterdag uit naar Never Despair en proberen zo veel mogelijk punten te pakken.
  • Ook het 1e seniorenteam maakt ook nog kans op kampioenschap. Rally 1 staat op een 2e plaats en heeft 1 punt minder de nummer 1. Aanstaande vrijdag speelt Rally 1 thuis tegen JCV.

Alle support voor vrijdag en zaterdag is welkom!