Senioren clubkampioenschappen

22 januari 2017

Afgelopen vrijdag waren er de clubkampioenschappen bij TTV Rally. Er waren 2 poules gemaakt – poule a en b. Het 1e jeugdteam mocht ook meedoen dit jaar en was in poule A ingedeeld. De jeugdspelers speelden verrassend goed. Bij poule a werd Tonnie Brouwers 1e, Twan Vos verrassend 2e, Julian de Waal 3e en Petro van Helden 4e. De halve finale speelde Tonnie tegen Petro en Tonnie won deze wedstrijd. Twan speelde tegen Julian en won gemakkelijk deze wedstrijd waardoor hij in de finale speelde tegen Tonnie Brouwers. De vermoeidheid en misschien wat zenuwen kon Twan helaas niet het niveau laten zien in de eerdere wedstrijden, hij verloor de finale van Tonnie. Julian werd uiteindelijk 3e in de poule.

In poule b werd Collin Koster verrassend 1e in de poule, Wesley Verleer 2e, Henk Timmermans 3e en Wilfred Lijftogt 4e. In de halve finale won Collin van Wilfred en Wesley won van Henk. De 1e plek ging tussen Wesley en Collin, deze wedstrijd werd gewonnen door Wesley waardoor Collin 2e werd. Wilfred won vervolgens zijn wedstrijd en werd hiermee 3e.