Zuidwest Kampioenschappen 2017

14 mei 2017

Veel jeugd van TTV Rally aanwezig op de Zuidwest Kampioenschappen 2017

Maar liefst 12 jeugdspelers van TTV Rally deden mee aan de Zuidwest kampioenschappen in Gilze. Onze vereniging was goed vertegenwoordig op het toernooi en we gingen zelfs met prijzen naar huis!

Om half 10 begon het toernooi, alle spelers waren ingedeeld in een poule. Om door te gaan naar de hoofdronde moesten ze 1e of 2e worden in hun poule. Behaalde je een andere plaats dan ging je alsnog door naar de troostronde.

Zowel Govert als Rutger werden 2e in hun poule en Ramon zelfs 1e. Hier gingen hun door naar de hoofdronde, Ramon en Rutger werden uitgeschakeld in de kwartfinale. Govert bereikte knap de halve finale maar helaas was dit het eindstation.
Jochem speelde goed en werd knap 3e in zijn poule, helaas verloor hij nipt zijn wedstrijd in de 2e ronde van de troostronde. Laurent speelde na zijn poule ook in de troostronde, hij werd uitgeschakeld in de kwartfinale.

Bas en Artjan werden ondanks goed spel uitgeschakeld in de 1e troostronde.
Corniek werd overtuigend 1e in zijn poule waardoor hij doorging naar de hoofdronde. Hij bereikte zeer knap de finale. Deze wedstrijd verloor hij nipt in een 5 setter en werd hierdoor 2e! Marijn speelde ook goed in zijn poule en werd 2e en ging door naar de hoofdronde. Helaas verloor hij ondanks goed spel net de wedstrijd in de kwartfinale.

De meiden speelde verrassend goed, Larissa ging door naar de troostronde waardoor de knap ze halve finale wist te bereiken!
Liandra miste net een plaats voor de hoofdronde en ging door naar de troostronde. Met goed spel bereikte ze de finale waar ze tegen een ander speelster van Rally moest spelen. Joelle. Voor beide meiden een knappe prestatie voor het bereiken van de finale. Deze wedstrijd werd uiteindelijk gewonnen door Liandra.

Alle coaches en ouders bedankt voor de begeleiding en vervoer!