Contributie

Per 1 januari 2018 hebben wij een nieuwe contributie!

Nieuwe prijsklassen
Groep Tarief per kwartaal
Jongste jeugd(t/m 11jr.), geen competitie € 25,00
Oudere jeugd, geen competitie € 30,00
Senioren, geen competitie € 40,00
Jongere Jeugd (t/m 11jr.), competitie spelend € 30,00
Oudere jeugd (12 t/m 18jr.), competitie spelend € 35,00
Senioren, competitie spelend € 45,00

Lidmaatschap

Hopelijk vindt u op deze site alle basisgegevens over TTV Rally. Lijkt tafeltennis bij TTV Rally jou wel wat en wil je het eens een keer langskomen?
Je mag 3x gratis meetrainen, zodat je rustig kunt ontdekken of tafeltennis JOUW sport is. Het enige wat je nodig hebt is een paar gymschoenen die voor binnensporten geschikt zijn. Een batje kun je in je proefperiode van ons lenen.

Wil je lid worden van Tafeltennisvereniging Rally? Dit kan door het formulier in te vullen. Het formulier is hier te downloaden  : Inschrijfformulier lidmaatschap TTV RALLY

Voorwaarden lidmaatschap: Contributiebetaling geschiedt per kwartaal d.m.v. automatische incasso. Eenmaal aangemeld zijn leden contributie plichtig tot het moment van schriftelijke opzegging voor het nieuwe kwartaal. Het lidmaatschap heeft een minimale termijn van een half jaar.

Vrijwilligersbeleid TTV Rally  Onze vereniging bestaat dankzij leden die hun handen uit de mouwen willen steken. We verwachten van elk senioren-lid van TTV Rally dat het minimaal 1 keer per jaar mee helpt met een activiteit.