Rabo Clubsupport

22 september 2019

Clubs en verenigingen kunnen zich vanaf nu inschrijven. Na inschrijving en bevestiging van deelname, kan er met de aangeboden promotiematerialen campagne gevoerd worden om zoveel mogelijk stemmen binnen te halen.

Graag zouden we met het geld dat vrijkomt door middel van deze support nieuwe wedstrijd tafels aanschaffen. De oude tafels zijn nog prima voor een potje recreatief tafeltennis maar voldoen haast niet meer aan de eisen waaraan een professionele tafel moet voldoen. Nieuwe wedstrijdtafels zijn erg prijzig en zeker voor een kleinere vereniging als wij. Daarom willen wij al het geld inzetten om nieuwe tafels te bekostigen.

Over Rabo ClubSupport

Met Rabo ClubSupport vieren we samen de winst. De echte winst van clubs, stichtingen en verenigingen. Mensen samenbrengen. Talenten benutten. Een sociaal netwerk opbouwen. Elkaar verder helpen. Daar heeft de hele maatschappij baat bij. Dat moeten we niet alleen koesteren maar ook steunen. Daarom geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst aan verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken.
Stemmen is mogelijk van 27 september tot en met 11 oktober 2019 .