Nieuwe wedstrijdtafels!

13 januari 2020

Met ingang van het nieuwe jaar heeft TTV Rally nieuwe wedstrijdtafels! En wij zijn hier heel erg trots op. Eind december hebben we met een grote groep vrijwilligers eerst onze oude tafels op locatie gebracht. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met het in elkaar zetten van onze nieuwe tafels.

Op maandag 6 januari tijdens onze nieuwjaarsreceptie zijn onze tafels gepresenteerd. Onze hoofdsponsor Verti Advies heeft samen met onze andere sponsor Zitten in je Tuin de eerste Rally’s op de tafels mogen spelen!
Mede dankzij de sponsoring hebben we 6 prachtige, nieuwe wedstrijdtafels aan kunnen schaffen. Dit was noodzakelijk omdat de oude niet meer voldeden aan de competitie eisen.

Wij willen nogmaals alle sponsors en vrijwilligers bedanken, zonder jullie was dit niet gelukt!