Yes we mogen weer open!

17 mei 2021

Binnensport weer mogelijk!

Per woensdag 19 mei worden de binnensportaccommodaties weer geopend. Woensdag 19 mei worden er weer trainingen gehouden:

• Beginnersgroep:  18:00 t/m 19:00
  • Competitiespelers: 19:00 t/m 20:00
  • Senioren: vanaf 20:00

Wel volgen er nog een aantal regels:

Algemeen

• Er geldt een maximum aantal van maximaal 30 personen in een ruimte, inclusief trainers.
  • Kleedkamers, douches en kantines blijven gesloten (kleed je thuis om in je tenue, kom dus in jouw tenue naar TTV Rally).
  • Buiten het sporten om geldt de 1,5 meter afstandsregel voor een ieder ouder dan 18 jaar.
  • Iedereen draagt binnen een mondkapje, maar mag tijdens het sporten af.
  • Bij binnenkomst handen desinfecteren
  • Geen dubbelspel
  • Bij de heren kleedkamer ga je de zaal in en bij de dameskleedkamer loop je de zaal uit (volg deze route ook als je naar de wc wilt gaan).

Tot en met 17 jaar

• Er mag in groepsverband gewoon getraind worden, zonder de 1,5 meter afstandsregel.
  • Er mogen wedstrijden gespeeld worden, maar alleen met teams van de eigen vereniging.

18 jaar en ouder

• Er mag gesport worden in groepjes van maximaal 2 personen, exclusief de trainer.
  • Zij houden continu 1,5 meter afstand tot elkaar, tijdens en buiten het sporten om.

Eventuele klachten?

• heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen;
  • ga direct naar huis wanneer er tijdens de sportactiviteit klachten ontstaan zoals:
    neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht) hoesten, benauwdheid,
    verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak: dit geldt voor iedereen;
  • indien bij een sporter/kaderlid Covid-19 wordt vastgesteld, zijn er richtlijnen vanuit
    de overheid die moeten worden gehanteerd. De GGD geeft aan welke quarantaine
    maatregelen noodzakelijk zijn. Dit kan per situatie en regio verschillen;
  • sporters kunnen worden geweigerd of naar huis worden gestuurd tijdens de training bij
    (vermoeden) van klachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (licht)
    hoesten, benauwdheid, verhoging, of koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak.