Nieuwsupdate: o.a. nieuwe trainer!

21 juni 2021

Gelukkig mogen we sinds een paar weken weer in de zaal trainen en kunnen we elkaar weer steeds beter ontmoeten rondom een potje tafeltennis. In dit bericht stellen we je op de hoogte van een aantal zaken en willen we je ook hartelijk uit nodigen.

Brainstormavond
Vanwege de coronacrisis is het verenigingsleven een beetje dood gebloed. Op vrijdagavond 25 juni 20:00 willen we met de leden bij elkaar komen om na te denken over het werven van nieuwe leden (vooral senioren) Allen uitgenodigd om mee te denken! Hoe bereiken we nieuwe leden die komen tafeltennissen en de schouders eronder willen zetten!? Voor de werving van nieuwe jeugdleden willen we in oktober een schooltoernooi organiseren. Dit werkt altijd erg enthousiasmerend voor kinderen en levert meestal bekendheid en nieuwe leden op!

Training
De training zal dit jaar doorlopen tot en met woensdagavond 14 juli. 14 juli zal helaas tegelijkertijd ook de laatste training van Tonnie Brouwers zijn. Hij woont inmiddels in Boxtel en gaat daar bij de tafeltennisvereniging spelen. Natuurlijk laten wij hem niet gaan zonder afscheid.

Afscheid Jaroen en welkom Henk
Op vrijdagavond 16 juli hopen we afscheid te nemen van oud-voorzitter Jaroen van Straten. Tegelijkertijd willen we ook Henk Versteeg niet ongenoemd laten als nieuwe voorzitter van TTV Rally!

Uitnodiging
Daarom willen we jullie allen uitnodigen op vrijdagavond 16 juli. We hopen dan een gezellige avond te hebben in de zaal en op het plein van de school. Op deze avond zal er een frietkar komen zodat we met elkaar een hapje kunnen eten. We zullen dan afscheid nemen van Tonnie Brouwers als jeugdtrainer. We gaan deze clubman missen! Allen leden hartelijk welkom. Ook niet leden, ouders broers/zussen of partners zijn van harte welkom.

Tijd: inloop vanaf 18:00u (de frietkar is er van 18:30u tot 20:00u)
Kosten leden:                  Gratis
kinderen:            €5,00
volwassenen:   €7,50

Geef je voor 10 juli op bij Gerdien v Giessen (0653492488) of Petro van Helden (0623974328)

Nieuwe trainer
Gelukkig hebben we op het laatste moment toch nog een trainer gevonden die een deel van de trainingen van Tonnie kan overnemen. Het was erg lastig om een trainer te vinden er zijn namelijk niet veel tafeltennistrainers. Het is daarom erg fijn dat Frank Assmann terug komt bij de vereniging om de training op de woensdagavond te geven. Voor Frank was maandagavond niet mogelijk en ook andere oplossingen kregen we als bestuur niet gevonden. De trainingsavond op maandag zal dus helaas moeten vervallen. De trainingen zullen weer starten op woensdag 1 september!

Datum Omschrijving
Vrijdagavond 25 juni Brainstormavond senioren