Corona maatregelen

5 februari 2022

Zoals je ongetwijfeld hebt vernomen heeft de overheid besloten om een aantal geldende beperkingen m.b.t. opgelegde coronamaatregelen te verruimen. Voor ons als tafeltennisvereniging betekent dit dat wij weer competitiewedstrijden mogen gaan spelen en dat de onze de kantine open mag zijn tot 22.00 uur.

Wedstrijden en trainingen kennen geen eindtijd. De kantine gaat dicht om 22.00 uur en publiek moet uiterlijk 22.00 uur de accommodatie verlaten.

Samengevat:

• wedstrijden mogen weer, dus de competitie kan starten
  • publiek is toegestaan (tot 22:00 uur), met vaste plek en 1,5m afstand
  • de kantine is open (tot 22:00 uur)
  • er gelden de bekende voorwaarden zoals mondkapjes, coronatoegangsbewijs, 1,5m afstand houden en de basisregels

De basisregels blijven natuurlijk ook heel belangrijk zoals thuisblijven bij klachten, handen desinfecteren bij binnenkomst, 1.5 meter afstand houden, geen handen geven. Ook zullen de ramen open gezet worden voor voldoende ventilatie. Kijk voor alle regels in het Sportprotocol

Zo komen wij, als bestuur, voor lastige beslissingen te staan. We hopen op een ieders begrip.

Met vriendelijke groeten
Bestuur TTV RALLY