Nieuwjaarsreceptie & nieuwe tenue’s

6 januari 2019

Net als ieder jaar willen we de eerste woensdag starten met een nieuwjaarsreceptie. Dit jaar is dat een extra speciale receptie omdat we dan ook gelijk de nieuwe tenues in gebruik gaan nemen. Hierbij willen we alle leden en ouders (ook de jeugdleden van de maandaggroep) op woensdagavond 9 januari
uitnodigen. De zaal zal open zijn vanaf 18:30. Rally zal zorgen voor een hapje en een drankje. Om 19:30 willen we de bestelde tenues aan de leden uit gaan delen.
Hier willen we een officieel moment van maken waarbij de nieuwe hoofdsponsor ook is uitgenodigd. Na het uitdelen willen we graag wat foto’s maken van de leden in de nieuwe tenues.
Natuurlijk is er tussendoor en na afloop van het uitdelen van de tenues gelegenheid om lekker een balletje te slaan.

Tot ziens op 9 januari!