Paasactie

29 januari 2023

Dit jaar willen we als vereniging de voor jou misschien wel bekende chocolade actie houden. De resultaten van andere jaren zijn positief en brengen meestal €1000,- op.
Omdat de inkomsten uit sponsoring van bedrijven terugloopt is deze opbrengst dit jaar meer dan welkom!

Ieder lid krijgt woensdag 1 februari een tasje met daarin een kleine voorraad van het standaard assortiment. Dit zou je dan in je eigen omgeving kunnen verkopen.
Daarnaast krijg je ook een bestellijst waarmee je nog meer chocolade kunt verkopen. De 3 leden die de grootste bestellijst met het hoogste bedrag inleveren winnen prijs!

De lijst kun je dan dan uiterlijk tot 1 maart inleveren zodat de chocolade besteld en bezorgd kan worden voor het Paasweekend(7,8.9. 10 april).

Als je het om een of andere reden niet ziet zitten om een tasje te verkopen zou het mooi zijn als je actie bijvoorbeeld met een vrijwillige bijdrage steunt.

De bestellijst is hier te downloaden: Paasactie bestellijst (1)